GESTOLEN: BMW E30 M3

Welkom op HET Nederlandse BMW 02 forum
Plaats reactie
Beske
Contacteer:

GESTOLEN: BMW E30 M3

Bericht door Beske » 15 mei, 2014 12:54

Ik kopieer hem even van het E30 Forum zodat het bericht maximaal verspreid word, ik ken de eigenaar dus niet!!!
Eric schreef:het is niet mijn eigen auto, maar de eigenaar zit momenteel in Italië terwijl zijn M3 E30 (die hij al 14 jaar heeft!!) "thuis" is gestolen. Omdat hij zelf dus in Italië zit en er haast geboden is neem ik zijn melding op het M3 forum even over op dit forum om aandacht te geven aan deze laffe diefstal. Waarschijnlijk is Martin (de eigenaar) gevolgd naar de locatie waar de M3 “veilig” leek te staan.

Het betreft een diamant zwarte E30 M3 met kenteken LF-TT-48 die is gestolen in Voorburg, hieronder stuur ik een foto mee. De auto is in een heel goede conditie, heeft als opvallende optie een wiswas installatie (ruitenwisser voor koplampen), zwart lederen interieur, sport EVO wielen, schuif/kantel dak, kenteken zal men wel verwijderd hebben namelijk.

Ik hoop dat het lukt om de auto te vinden, wellicht dat een oplettende forummer er voor kan zorgen dat deze prachtige auto terugkomt bij zijn rechtmatige eigenaar voor de laatste 14 jaar !!

Afbeelding

Plaats reactie