Tijdje geleden dat ik wat gepost heb, maar veel gedaan en al (te)veel geld uitgegeven. Al wel wat updates op Facebook gegeven maar nu ook wat informatie voor jullie. De 02 heeft zijn m20/6 inmiddels onder de kap samen met een 5 versnellingsbak. De motor hangt in custom made motorsteunen en voor de versnellingsbak is een stuk Motortunnel weg geslepen. Nu is het aan de plaatwerker om alles weer origineel te laten lijken. Ik probeer alles redelijk tijdscorrect te houden. En probeer te bedenken hoe BMW het zou hebben gedaan. Als ze ook een 6 cilinder hadden geplaatst in de 70's.
Helaas belde afgelopen week de plaatwerker met het slechte nieuws dat er wat slechte punten zijn gevonden die aandacht nodig hebben..Dit betekent helaas extra kosten in materiaal en arbeid..nieuwe a-stijlen besteld nieuwe dorpels .linker en rechter voorschermen..
Kortom zwaar over het budget en dan moet de 02 nog gespoten en opgebouwd worden. Dus maar een foto van het evt eindresultaat als screensaver op mijn telefoon ingesteld om positief te blijven.
P.s. iemand die nog een goede autospuiter weet